COVID-19 / Ook onder de huidige omstandigheden staan de professionals van Renault Trucks voor u klaar om u daar waar nodig te helpen om uw activiteiten onder de best mogelijke omstandigheden voort te kunnen zetten. Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met uw vaste contactpersonen. Renault Trucks staat voor u klaar.

RENAULT TRUCKS K
Renault Trucks

RENAULT TRUCKS K

Truck Zware Bouw

MOTOR DTI 11: 380 / 430 / 460 pk
DTI 13: 440 / 480 / 520 pk
GVW 18 → 50 t
MTG 40 → 120 t
CABINE

DAY CAB
NIGHT & DAY CAB
SLEEPER CAB
CREW CAB

AS-CONFIGURATIE Trekker: 4x2 / 4x4 / 6x4 / 6x6 Bakwagen: 4x2 / 4x4 / 6x4 / 6x6 / 8x4 / 8x6 / 8x8
  • Item ipsum sit amet
  • Item ipsum sit amet
  • Item ipsum sit amet
  • Item ipsum sit amet

VOORDELEN

  • Rentabiliteit
  • ROBUUSTHEID
  • Comfort
  • Veiligheid
  • UITGESPROKEN ROBUUST

    UITGESPROKEN ROBUUST

    Steengroeven, modder, oneffenheden, de Renault Trucks K kan alle mogelijke terreintypes aan.

    Speciaal berekend op extreme omstandigheden vormt hij dé oplossing om uw rentabiliteit te verhogen.

    Zijn buitengewone technische mogelijkheden voldoen ruimschoots aan uw dagelijkse eisen.

  • UITZONDERLIJKE TECHNISCHE PRESTATIES

    UITZONDERLIJKE TECHNISCHE PRESTATIES

    MAXIMALE LAADVERMOGENS

    K XTREM: laadvermogen van 34 ton.

    50 t GVW op bakwagen 8x4 en tot 120 t GCW op trekker 6x4.

     

    CARROSSERIEBOUWERVOORBEREIDINGEN

    3 uitlaatuitgangen, mechanische voorbereidingen, tal van carrosseriebevestigingen, ruime keuze van wielbasissen voor een aangepaste camber.

  • BUITENGEWONE TERREINEIGENSCHAPPEN

    BUITENGEWONE TERREINEIGENSCHAPPEN

    VEREENVOUDIGDE BESTURING

    Oploophoek van 32°, de beste op de markt.

    Korte draaicirkel.

    UITZONDERLIJKE AANDRIJFKRACHT

    Dubbele achteras met dubbele naafreductie.

    Gemakkelijke installatie van de differentieelsloten dankzij een draaiknop.

    Modellen met aandrijving op alle wielen (4x4 / 6x6 / 8x6 / 8x8).

  • ROBUUSTE TRUCKS VOOR VEELEISENDE TOEPASSINGEN

    ROBUUSTE TRUCKS VOOR VEELEISENDE TOEPASSINGEN

    AANGEPASTE VERSNELLINGSBAKKEN

    Versterkte geautomatiseerde Optidriver XTREM-versnellingsbak berekend op mijn- en steengroevetoepassingen, transport en zware grondwerken.

    CHASSIS: BETROUWBAAR EN SEREEN

    Chassis met hoge elasticiteitsgrens en afdekking van langsliggerverstevigingen aangepast aan iedere inzet.

    Langsliggers 300 x 90 x 8.

    Toevoeging van inwendige langsliggers van 5 mm.

    VERSTEVIGDE COMPONENTEN

    Beschermplaat voor onderdelen die blootstaan aan schokken: radiateur, luchtleidingen, pneumatische toestellen, remmen, enz.

    Stalen tanks met een grote bodemvrijheid.

  • ROBUUSTE ONDERDELEN

    ROBUUSTE ONDERDELEN

    100% STALEN BUMPER

    Een grotere bodemvrijheid en een betere oploophoek voor offroadtoepassingen.

    Ontwerp ter beperking van schade aan de voorkant.

    MECHANISCHE ACHTERWIELOPHANGINGEN

    26 ton (parabolisch) en 32 ton (halfelliptisch).

    Xtrem: 38 ton met 4 versterkte parabolische veerbladen.

    KOPLAMPROOSTER

    Optieken in polycarbonaat en koplampbeschermroosters.

  • EEN EENVOUDIGE EN DOELTREFFENDE TECHNOLOGIE

    EEN EENVOUDIGE EN DOELTREFFENDE TECHNOLOGIE

    OFF ROAD-MODUS

    Specifieke modus om het voertuig mobieler en veiliger te maken.

    HANDMATIGE RETARDER

    Voor een volledige controle over het voertuig op geaccidenteerde wegen (geen enkele voetbediening).

    ELEKTRISCHE PARKEERREM

    Automatisch geactiveerde parkeerrem bij het afzetten van de motor.

    Wordt automatisch gedeactiveerd bij het starten van de motor.

    Hulp bij het wegrijden op een helling.

  • MAATCABINES

    MAATCABINES

    Een ruime keuze cabines om tegemoet te komen aan al uw behoeften.

     

    Er zijn korte cabines, lange cabines of 4-deurscabines verkrijgbaar, om te passen bij alle mogelijke configuraties.

  • COMFORT AAN BOORD

    COMFORT AAN BOORD

    GEOPTIMALISEERDE RUIMTE

    Ergonomische cockpit en grote leefruimte voor het leven aan boord.

    TAL VAN OPBERGVAKKEN

    Opbergruimten op de bovenplank, centrale bak en binnen/buitenkoffer.

    CABINES BEREKEND OP ZWARE TOEPASSINGEN

    Geluiddichte en gemakkelijk te reinigen cabines.

  • EEN PERFECT WERKINSTRUMENT

    EEN PERFECT WERKINSTRUMENT

    CABINETOEGANG

    Portieren met een openingshoek van 85° en goed uitgelijnde antislipopstap.

    ZIJDELINGSE OPSTAP

    Het controleren van de lading wordt vergemakkelijkt door een zijdelingse opstap en handgrepen voor meer veiligheid.

  • NIEUWE PLUSPUNTEN

    NIEUWE PLUSPUNTEN

    TAL VAN VEILIGHEIDSUITRUSTINGEN

    Noodstopsysteem, gele stijghandgrepen, camera's achteraan en opzij, portier met kijkvenster en detectie van andere weggebruikers door ultrasoonsensoren, externe waarschuwingsluidsprekers.

    ELEKTRISCHE PARKEERREM

    Automatisch geactiveerde parkeerrem bij het afzetten van de motor.

    Wordt automatisch gedeactiveerd bij het starten van de motor.

    Hulp bij het wegrijden op een helling.

  • EEN OPTIMAAL ZICHT ONDER ALLE WEERSOMSTANDIGHEDEN

    EEN OPTIMAAL ZICHT ONDER ALLE WEERSOMSTANDIGHEDEN

    Het ontwerp van voorruit en achteruitkijkspiegels biedt aanzienlijke voordelen wat het zicht betreft.

     

    Bochtenlicht, automatische ontsteking van de lichten, verhoogde zwaailichten en automatische ontsteking van de waarschuwingsknipperlichten bij een noodstop.

GALERIJ
  • Houttransport: het moeilijkste transport ter wereld

    Houttransport: het moeilijkste transport ter wereld

  • Het ideale hulpmiddel voor zware ladingen

    Het ideale hulpmiddel voor zware ladingen

  • Voor de meest extreme omstandigheden

    Voor de meest extreme omstandigheden

  • Een onberispelijk voertuig

    Een onberispelijk voertuig

  • Ook lange afstanden schrikken hem niet af

    Ook lange afstanden schrikken hem niet af

  • Voertuigen voor alle mogelijke toepassingen

    Voertuigen voor alle mogelijke toepassingen

GETUIGENISSEN

Max Damour

Medeoprichter van het transportbedrijf ST2D

ROBUUSTHEID

Test een voertuig Contact