De nieuwe Renault Trucks Trafic Red Edition in Nederland

2min
BAS 1
De nieuwe Renault Trucks Trafic Red Edition in Nederland

Met trots presenteerde Renault Trucks eind 2022 de nieuwe Trafic Red Edition. Vanaf 2023 is deze gloednieuwe bedrijfswagen ook in Nederland te verkrijgen. Exclusief bij Renault Trucks dealers, zoals BAS Truck Center. Deze extra complete uitvoering van de standaard Trafic biedt een premium rij- en werkervaring. Daarmee is het de perfecte tool voor o.a. service- & installatiebedrijven en bedrijven die actief zijn in bouw, sloop en infra. Bovendien is deze bedrijfswagen uitermate geschikt voor post-, pakket- en koeriersdiensten, home delivery, logistiek dienstverleners en eigen vervoerders.

Bij BAS Truck Center zijn de Trafic Red Edition bestelwagens direct vanuit voorraad leverbaar. Daarbij kunnen deze nieuwe Renault bedrijfswagens ‘turnkey’ opgeleverd worden. Inclusief: inbouw, opbouw, accessoires, huisstijl en telematica. De voertuigconfiguratie is volledig aanpasbaar zodat het aansluit bij de werkzaamheden en het bedrijf van de professional.

Perfecte partner voor professionals

Renault Trucks introduceert twee lijnen van de nieuwe bestelwagen: Trafic Red Edition en Trafic Red Edition Exclusive. Binnen de Trafic Red Edition zitten standaard alle benodigdheden inbegrepen. Zeer geschikt voor alle werkzaamheden van een professional. Liever een meer luxe uitvoering? De Trafic Red Edition Exclusive biedt de echte finishing touch. “De uitbreiding van het aanbod met de Renault Trucks Trafic Red Edition zorgt ervoor dat BAS Truck Center haar klanten nog beter kan bedienen. Ook wordt hiermee een compleet nieuwe doelgroep aangesproken. Onze expertise in zware trucks passen we nu ook toe in bestelwagens. Daarmee vormen we de perfecte partner voor professionals die bedrijfsvoertuigen besturen,” vertelt René Toonders, Salesmanager Renault Trucks bij BAS Truck Center.

Trafic Red Edition

Waar binnen de reguliere Trafic veel accessoires als optie beschikbaar zijn, zitten deze standaard in de Trafic Red Edition. Er zijn drie modellen: een bestelwagen, platform-cabine en chassis-cabine. Met een laadvermogen tot 1.300kg, maximaal laadvolume van 8,9 m3 en laadlengte van 4,15m is de Trafic Red Edition eenvoudig te laden. Aan ruimte dus geen gebrek, men kan met gemak gipsplaten en europallets vervoeren. Dankzij de trekhaak sleept de bus tot 2.5t gewicht. “Daarmee bieden we een functionele, efficiënte en comfortabele bedrijfswagen voor elke professional,” aldus René Toonders.

Trafic Red Edition Exclusive

De Trafic Red Edition Exclusive is een luxe, zeer complete uitvoering van Renault Trucks. Deze exclusieve bestelwagen beschikt over 17” lichtmetalen velgen, aluminium laaddrempel en bumper en achterlichten in kleur. Het rijcomfort is verbeterd door de verstelbare lenden- en armsteun. De passagiersstoel met opklapbare rugleuning is eenvoudig te veranderen in een stabiel werkoppervlak. Het dashboard is voorzien van 4,2” kleurenscherm en 8” touchscreen met smartphone houder. En het laden en lossen is makkelijker gemaakt dankzij de stalen achterdeuren die tot 270° open kunnen én een met LED verlichte laadzone. René Toonders: “Beide modellen zijn beschikbaar met 110 pk, 130 pk, 150 pk en 170 pk. Waarvan de 150 pk en 170 pk ook met automatische versnellingsbak verkrijgbaar zijn.”

Met vertrouwen de weg op

Renault Trucks en BAS Truck Center optimaliseren de uptime van de Trafic Red Edition. René licht toe: “Dankzij onze aanvullende services biedt BAS Truck Center professionals alle diensten die ze mogen verwachten van een bedrijfswagendealer. Scherpe prijzen, aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding en snelle service. Mensen kunnen vaak op dezelfde dag al bij ons terecht in de werkplaats. We bieden ruime openingstijden, 24/7 reparatiedienst, eigen leasemogelijkheden en servicecontracten. De bestelwagens zijn volledig aanpasbaar aan de wensen van de klant, met bijvoorbeeld een op maat gemaakte inrichting. Zo helpen we onze klanten letterlijk op weg, klaar voor hun klus.”

Ook intresse in een Renault Trucks Trafic

Ik ga ermee akkoord dat Renault Trucks bij het verzenden van dit formulier mijn persoonlijke gegevens bewaart zolang als nodig is om de verstrekte informatie te evalueren en om contact met mij op te kunnen nemen over dit specifieke onderwerp. Mijn gegevens kunnen ook doorgegeven worden aan partners en distributeurs van Renault Trucks die in staat zijn mijn vraag te behandelen.
I agree to receive news and information about Renault Trucks products and events. I will be able to stop these communications in every email I receive.