T Range

NIEUWE MOTOR DE13 TURBO COMPOUND VOOR MEER BRANDSTOFEFFICIËNTIE

T high turbo compound

Turbo Compound-technologie voor een krachtigere en zuinigere motor

Voor optimale prestaties kunnen de Renault Trucks T, T High modellen als optie worden uitgerust met de DE13 TC-motor met Turbo Compound-technologie, die een aanzienlijke brandstofbesparing oplevert zonder in te boeten aan rijcomfort of commerciële snelheid.

Een extra turbine, die na de turbocompressor wordt geplaatst, zet de restenergie in de uitlaatgassen om in mechanische energie en brengt die over op de krukas in de vorm van extra motorkoppel.

Turbo Compound maakt het dus mogelijk om een hoger koppel te bereiken bij lagere motortoerentallen. Op de snelweg, tijdens het rijden op cruise control en bij rijden bergop kan er in de klim langer een constante snelheid worden aangehouden zonder dat er teruggeschakeld hoeft te worden.

-10% CO2 uitstoot

Door het verminderen van brandstofverbruik

T high turbo compound
Turbo compound feit

Hoger koppel bij lage motortoeren 

Turbo Compound feit

Brandstof en Ad Blue besparing zonder vermogenverlies

DE13 TC-motor
De meest betrouwbare op de markt

Ontworpen met bewezen technologieën

Uitleg werking Turbo Compound

Video file

Wilt u meer informatie over de Renault Turbo Compound

Ik ga ermee akkoord dat Renault Trucks bij het verzenden van dit formulier mijn persoonlijke gegevens bewaart zolang als nodig is om de verstrekte informatie te evalueren en om contact met mij op te kunnen nemen over dit specifieke onderwerp. Mijn gegevens kunnen ook doorgegeven worden aan partners en distributeurs van Renault Trucks die in staat zijn mijn vraag te behandelen.
I agree to receive news and information about Renault Trucks products and events. I will be able to stop these communications in every email I receive.

Rendabiliteit Turbo Compound

DE13 TC-motor

NIEUWE MOTOR DE13 TC VOOR NOG MEER DIESELEFFICIËNTIE

  • NIEUWE TURBO COMPOUND TECHNOLOGIE
  • VERBETERDE MOTORVERBRANDING DANKZIJ
    • Wave zuigers
    • Nieuwe injectoren
  • VERMINDERING VAN PARASITAIRE VERLIEZEN
    • Verbeterde wrijving van de motor
    • Turbo-compressor met kogellagers
    • Elektrisch geregelde variabele stuurpomp
    • Nieuwe, nog efficiëntere remluchtcompressor

AUTOMATISCHE MOTORUITSCHAKELING POWER MODE UITGESCHAKELD om overmatig brandstofverbruik te voorkomen

P039297

EEN AANDRIJFLIJN ONTWORPEN VOOR WINSTGEVENDHEID

  • DE 11 & 13 MOTOREN
  • CATEGORIE A-BANDEN ALS STANDAARD VOOR LAGER VERBRUIK
  • GEOPTIMALISEERDE ASVERHOUDINGEN
  • LEDVERLICHTING VOOR MINDER ONDERHOUD EN EEN LANGERE LEVENSDUUR
T high turbo compound

UPDATE OPTIDRIVER-VERSNELLINGSBAK

  • SNELLER EN SOEPELER SCHAKELEN 
  • SPECIALE OPTIVISION-SOFTWARE
T high turbo compound

BETERE BRANDSTOFBESPARINGEN VOOR EEN GROTERE CO2-EMISSIEREDUCTIE

Een lager brandstofverbruik betekent een lagere CO2-uitstoot. Daarom neemt Renault Trucks zijn verantwoordelijkheid om de impact van zijn activiteiten en producten op het milieu tot een minimum te beperken