Welkom bij Renault Trucks
VEHICULE INDUSTRIEL ET SES APPLICATIONS
Renault Trucks dealers at ROULLET SAINT ESTEPHE, France
Closed
Geef het nummer weer
4 impasse des Bufajasses
ZA Fontaine
16440 ROULLET SAINT ESTEPHE
ZA Fontaine
16440 ROULLET SAINT ESTEPHE
Openingstijden van de receptie
| Monday | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Tuesday | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Wednesday | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Thursday | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Friday | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Saturday | 08:00 / 12:00 |
| Sunday | - |
General manager
Mickael VILLEGER
05 45 67 10 15
mickael.villeger@renault-trucks.net
05 45 67 10 15
mickael.villeger@renault-trucks.net
Sales contact
Frédéric SALINAS
05 45 67 10 15
frederic.salinas@renault-trucks.net
05 45 67 10 15
frederic.salinas@renault-trucks.net
Service contact
Olivier BAILLOU
05 45 67 10 15
olivier.baillou@renault-trucks.net
05 45 67 10 15
olivier.baillou@renault-trucks.net
Parts contact
Lionel DUBIN
05 45 67 10 15
lionel.dubin@renault-trucks.net
05 45 67 10 15
lionel.dubin@renault-trucks.net
Rental contact
Alain DELOZANNE
05 46 74 85 01
alain.delozanne@renault-trucks.net
05 46 74 85 01
alain.delozanne@renault-trucks.net
4 / 5
152 beoordelingen
6 November 2023
Roman Makeevka
De service is normaal, de mensen zijn beleefd, alles is gecultiveerd, de lunch is van 12.00 tot 14.00 uur en we mochten in de auto lunchen (de auto stond geparkeerd in de werkplaats).
28 March 2024
Gabriel SANDA
Onberispelijke service, niets op aan te merken, normaal, ze zijn professioneel. Ik geef 1 ster omdat er niets wordt gedaan om de klant te laten wachten: hier wordt de koffie betaald, in tegenstelling tot andere Renaults is die gratis, en bovendien is de koffie kapot, je betaalt maar krijgt geen geld en hoppa, ook geen koffie, arggghhh.
16 September 2024
BDR Créations GARDEN' PARK concept
Ik heb onlangs een vrachtwagen gekocht bij Renault Trucks en ik ben zeer tevreden over mijn ervaring. Vanaf het eerste contact was het verkoopteam professioneel, luisterde naar mijn specifieke behoeften en adviseerde me over het model dat het beste bij mijn bedrijf paste.
Het aankoopproces verliep soepel, met volledige transparantie over de kosten en opties.
Ik wil ook graag de snelle reactie van de aftersalesservice benadrukken, die altijd klaar staat om mijn vragen te beantwoorden en na de aankoop voor een goede opvolging zorgt. Dat is een echt pluspunt!
Ik kan Renault Trucks Roullet-Saint-Estèphe van harte aanbevelen.
5 December 2024
Maxi Drago
Vermijd dit ten koste van alles! Vermijd dit ten koste van alles!!!
[Bewerking na enkele maanden: Allereerst, bedankt aan de 3000 mensen die mijn bericht hebben gelezen. Ten tweede, nadat ik contact had opgenomen met de heer Villeger, de manager, naar aanleiding van zijn reactie hier, beloofde hij me telefonisch de parkeer-/beveiligingskosten te vergoeden. Ondanks meerdere telefoontjes van mij is er niets gedaan. De afgelopen maand of twee moet mijn nummer op de zwarte lijst staan, want ik ben er niet bereikbaar.] Offerte getekend voor het vervangen van een magneetventiel voor de hogedrukpomp. Vervanging onmogelijk, maar ze rekenen € 506 exclusief btw voor het onderdeel (tussen € 40 en € 100 inclusief btw online). Prijzen zijn in Frankrijk niet gereguleerd, oké, maar op dit niveau is het onacceptabel. Ik heb de complete, volledig gereviseerde hogedrukpomp gekocht voor ongeveer € 400 minder! Je betaalt dus voor een onderdeel dat niet is geïnstalleerd, voor een exorbitante prijs en dat je nooit zult gebruiken!!! Ik maakte de fout om de kosten te betwisten, omdat betalen voor een onderdeel dat niet gemonteerd was, volkomen onbegrijpelijk en onacceptabel leek, vooral omdat ze het terug hadden kunnen nemen. Daarom rekenen ze me ongeveer € 1500 exclusief btw voor parkeerkosten. De vrachtwagen werd ingeleverd op 3 april 2024, maar de offerte is gedateerd op 19 april 2024. Dus 16 dagen om een offerte te maken!!! Het is schandalig!!! Ze hebben me ook nog eens € 35 exclusief btw in rekening gebracht voor de aangetekende brief die ze me hebben gestuurd!!! Serieus? De totale rekening is ongeveer € 2800 in plaats van € 1000 als ik er geen bezwaar tegen had gemaakt.
En voor € 2800 krijg ik mijn vrachtwagen terug in exact dezelfde staat als toen ik hem inleverde. Hij startte nog steeds niet, en ik moest de wegenwacht bellen, die een deel van de kosten betaalde, om hem terug te laten slepen.
Er werd niets gedaan, behalve een poging doen om een magneetventiel te vervangen, dat ze tijdens de demontage kapot hadden gemaakt. Ondanks hun ontkenningen vond mijn monteur absoluut niets mis, in tegenstelling tot wat ze beweerden. Hun diagnose klopte volledig niet, want het feit dat hij niet wilde starten, kwam simpelweg door de ECU. En verder niets...!!! 1000 euro voor de ECU met de nieuwe software, maar na die vervanging startte mijn auto in ieder geval meteen! Maar nee, ze gaven er de voorkeur aan om eerst de te dure magneetklep te vervangen, wat ze niet eens de moeite hebben genomen.
Hun klantenservice is belabberd zodra je iets in twijfel trekt dat oneerlijk en abnormaal lijkt.
Ik breng mijn auto nooit meer naar een grote merkdealer, en zeker niet naar deze. Kies een andere dealer die vrijwel zeker niet slechter is dan deze, en je bespaart waarschijnlijk veel geld.
22 November 2021
Vitalii Kul.
Er is geen wachtkamer
Geen toiletten
Het onderhoud duurde erg lang
Maar de lunch is beschikbaar van 12.00 tot 14.00 uur.
Slecht