Welkom bij Renault Trucks
SCORA SL (Jerez)
Renault Trucks dealers at Jerez de la Frontera, Spain
Closed
Geef het nummer weer
C/Marco-parcela 12
Ciudad del transporte Guadalcacin
11400 Jerez de la Frontera
Ciudad del transporte Guadalcacin
11400 Jerez de la Frontera
Openingstijden van de receptie
| Monday | 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00 |
| Tuesday | 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00 |
| Wednesday | 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00 |
| Thursday | 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00 |
| Friday | 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00 |
| Saturday | 09:00 / 13:00 |
| Sunday | - |
Service
| Monday | 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00 |
| Tuesday | 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00 |
| Wednesday | 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00 |
| Thursday | 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00 |
| Friday | 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00 |
| Saturday | 09:00 / 13:00 |
| Sunday | - |
Parts
| Monday | 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00 |
| Tuesday | 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00 |
| Wednesday | 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00 |
| Thursday | 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00 |
| Friday | 08:00 - 13:00 / 15:00 - 20:00 |
| Saturday | 09:00 / 13:00 |
| Sunday | - |
General manager
Jose Manuel Gomez
954250047
jmgomez@gruposcora.com
954250047
jmgomez@gruposcora.com
Parts contact
Fernando Alfonso
956906011
falfonso@gruposcora.com
956906011
falfonso@gruposcora.com
4.1 / 5
73 beoordelingen
7 June 2025
Antonio Florido
Hallo, ik laat een review achter voor dit bedrijf omdat ik ontevreden ben, en ze antwoorden dat ze willen onderhandelen. Ik lach om niet te huilen. Ze hadden alle tijd om te onderhandelen; de vrachtwagen die ik bij hen heb gekocht, zou vijf jaar meegaan, en ze hebben me nog niet eens gebeld om de verfbeurt en een paar andere details die nog ontbreken, af te maken. Ze hebben per ongeluk € 1.000 op mijn rekening gestort, en ik heb gezegd dat ik ze zou terugbetalen als de vrachtwagen klaar was. Niets. De tijd verstreek en nu word ik geconfronteerd met een aanklacht. Ze kennen geen schaamte en willen nu dat ik contact met hen opneem om te onderhandelen. Ze weten dat ze alleen maar geïnteresseerd zijn in geld verdienen; ze hebben weinig respect voor formaliteiten. De weg van uw bedrijf naar mijn huis is hetzelfde. Als ze professioneel waren geweest, hadden ze het probleem opgelost en hun afspraak nagekomen voordat ze juridische stappen hadden ondernomen. Kortom, u hebt uw motivatie al geïdentificeerd: geld. U zit krap bij kas. Ik zal deze slechte ervaring vergeten, maar ik zou uw bedrijf aan niemand aanbevelen. Dank je wel, en vergeet niet dat geld niet alles is in het leven. Ik hoop dat je de gezondheid hebt om uit te geven wat je van me hebt gestolen.
4 December 2024
Francisco Jimenez
Goedemiddag. Nou, mijn mening is iets waarvan ik nooit had gedacht dat ik het zou zeggen, maar aangezien de verandering van de hoofdpijler bij Scora Renault Jerez de situatie aanzienlijk heeft verergerd, en wat de rest van het team betreft, die vind ik persoonlijk geweldig, is het probleem de weg zelf. Die is erg steil en duwt de pijlers omhoog, waardoor ze instorten. Het spijt me, maar ik moest het zeggen. En een team kan niet goed functioneren als het gedemotiveerd is. Het spijt me.
15 January 2024
Женя Леонтьев
Ik wil Juan Diego bedanken, hij is geweldig ✊ Er is een toilet en douche 🚿, maar met koud water omdat de boiler kapot is. Er ligt een nieuwe die nog niet vervangen is. Ik kwam voor een servicebeurt en moest even wachten omdat er een rij stond, en daarna lunch, maar na de lunch belden ze me. De specialist deed zijn werk snel en efficiënt en gebruikte Translate zonder problemen. Als er een douche was geweest, had ik hem een 5 gegeven 🌟🌟🌟🌟🌟
10 January 2025
Tamara Espinar Ramirez
Het is schandalig.
Na acht maanden in en uit de garage te zijn geweest, is de uitleg die ze me geven dat Renault nu eenmaal zo is. Pardon? Een drie jaar oude truck die trilt en stuitert vanaf het moment dat je instapt? Het voelt als een truck met Parkinson. Ze hebben meer dan € 23.000 uitgegeven aan onnodige onderdelen en het is nog steeds hetzelfde. Nou, op naar Volvo dan.
29 August 2022
Enrique Rodriguez
We moeten hun uitstekende werkplaatsmanager, Álvaro, in het zonnetje zetten. Hij is een echte professional, attent en probeert altijd de tijd die de truck in de werkplaats doorbrengt tot een minimum te beperken. Hij is een werkplaatsmanager zoals weinigen. Elke dealer zou blij zijn met hem. Scora profiteert enorm van zijn service en die van Víctor en Fernando.