SAINT CALAIS POIDS LOURDS

Renault Trucks dealers at CONFLANS SUR ANILLE, France

Route de Vibraye
Montfrelon
72120 CONFLANS SUR ANILLE

3.9 / 5
7 reviews from Google

Openingstijden van de receptie


Monday 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Tuesday 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Wednesday 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Thursday 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Friday 08:00 - 12:00 / 14:00 - 17:00
Saturday -
Sunday -

Truck service en reparatie
Truck service en reparatie
Truck rental
Truck rental
Bestuurdersvoorzieningen
Bestuurdersvoorzieningen
LCV Service & Reparatie
LCV Service & Reparatie
Financiering
Financiering


Sales
Monday 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Tuesday 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Wednesday 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Thursday 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Friday 08:00 - 12:00 / 14:00 - 17:00
Saturday -
Sunday -
Service
Monday 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Tuesday 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Wednesday 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Thursday 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Friday 08:00 - 12:00 / 14:00 - 17:00
Saturday -
Sunday -
Parts
Monday 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Tuesday 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Wednesday 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Thursday 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Friday 08:00 - 12:00 / 14:00 - 17:00
Saturday -
Sunday -

General manager
Stéphane SOLDET
02 43 35 72 72
ssoldet@bayi.fr
Service contact
Miguel CHARTRAIN
02 43 35 72 72
mchartrain@bayi.fr
Parts contact
Miguel CHARTRAIN
02 43 35 72 72
mchartrain@bayi.fr

3.9 / 5
7 beoordelingen
een beoordeling indienen
21 May 2024 Jojo Schliffmanala
Er worden records gebroken op het gebied van fraude. Vrachtwagen stond twee weken stil, ik heb de koppelingsset geleverd (Mercedes 914, dus net als bij een grotere Sprinter: as loskoppelen, versnellingsbak terugtrekken, verwijderen, monteren, weer monteren).... Geen offerte of werkovereenkomst getekend, zelfs niet telefonisch of per e-mail aangekondigd ("Wat is uw nummer?" Het staat gewoon op de vrachtwagen, maar hé... goed gedaan, het is een puinhoop..... Factuur €850😱🤯🤯🤯_. (Let op: ik heb een bedrijf, waar staat mijn SIRET-nummer? Bestaat hier geen betaling binnen 45 dagen?) Het vervangen van een koppeling bij dit type vrachtwagen, in werkplaatsomstandigheden, put, + hydraulische versnellingsbaktafel, duurt 3 uur.....4 uur als het maandagochtend is na een druk weekend... (Waar is de oude koppeling die ik zag? Staat?) Ik eis een verklaring voor deze hoax... Bovendien heb ik het uitgevoerde werk persoonlijk gecontroleerd. Door het verwijderen van het inspectieluikje is er Reden om de ernst van het bedrijf in twijfel te trekken. €850 betalen - DAT (FOTO'S) en niet eens het oude vet laten reinigen (dat is gewetensvol).... Er is zelfs reden om je af te vragen of het echt gebeurd is en om de magie van remmenreiniger te onthouden. Er zal een klacht worden ingediend bij de bevoegde instanties... Ik voeg een foto bij van een offerte van een Mercedes-specialist om de boel weer tegen hun eerlijke prijs te krijgen... Ik denk niet dat ik er nog een hoef te plaatsen, het is ondubbelzinnig... Met vriendelijke groet, Dhr. Jenny, Manager "Sharp Knife"
21 May 2024 Estelle
Nadat we 10 km verderop pech hadden gekregen, werden we door een "vriendelijke lokale Samaritaan" naar deze garage verwezen... en het avontuur begon 😩 Ik belde de garage omdat ik niets van ze had gehoord. Ze zeiden dat ze de koppeling (die we zelf hadden geleverd) van onze 914 truck wilden vervangen, waar ons hele leven in zat (verhuisd). Ze hadden beloofd de reparatie snel uit te voeren (ze konden geen offerte of een geschatte prijs geven, "Ik moet de vrachtwagen zien" (dus we hebben te maken met een "specialist"; we hebben geen keus, omdat we niet in de buurt wonen, werden we naar dit adres verwezen). Na dit telefoontje wist de monteur niet over welk voertuig ik het had!! Verrassend genoeg stond ik erop, en hij verbond me uiteindelijk door met zijn werkplaatsmanager (die blijkbaar niet graag met vrouwelijke monteurs praat). Hij vertelde me dat ze onderbezet waren en me geen doorlooptijd meer konden geven. reparatie, wetende dat hij had beloofd het binnen een week te doen, wat verre van het geval was!! Ik vroeg hem opnieuw om een offerte, hij beloofde ons binnen een dag op de hoogte te houden (hij vroeg me opnieuw om ons telefoonnummer, ook al staat dat overal op de vrachtwagen). Nog steeds geen offerte... Onze "vriendelijke Samaritaan" was verantwoordelijk voor het terugbrengen van de vrachtwagen, dus de garage eiste een verrassende betaling per creditcard. Bestaat er een directe overschrijving? Nadat we 600 km verderop thuis waren, Onze "vriendelijke Samaritaan" betaalde daarom "THEORETISCH" met zijn creditcard, die we voor deze service hadden opgewaardeerd. Tot op de dag van vandaag hebben we nog steeds geen gestempelde papieren factuur ontvangen, BETAALD met de creditcardbetaling, of een ontvangstbewijs voor onze boekhouding. Ik heb de garage gebeld omdat ik niets van hen heb gehoord. Voor de vervanging van de koppeling (die we zelf hebben geleverd) van onze 914-truck, waar ons hele leven in zit (verhuizing), had hij beloofd de reparatie snel uit te voeren. (Hij kon geen offerte of een geschatte prijs geven. "Ik moet de truck zien." (Dus we hebben te maken met een "specialist", geen keus, maar omdat we niet in de regio wonen, werden we naar dit adres verwezen.) Na dit telefoontje weet de monteur niet over welk voertuig ik het heb!! Verrassend genoeg dring ik aan en hij verbindt me uiteindelijk door met zijn werkplaatsmanager (die blijkbaar niet graag met vrouwelijke monteurs praat). Hij vertelt me dat ze onderbezet zijn en me geen reparatietijd meer kunnen geven, terwijl hij had beloofd het binnen een week te doen, wat verre van... Als dat het geval is!! Ik vraag hem opnieuw om een offerte, hij belooft ons gedurende de dag op de hoogte te houden (hij vraagt me opnieuw om ons telefoonnummer, ook al staat dat overal op de vrachtwagen). Nog steeds geen offerte, een derde partij was verantwoordelijk voor het terugbrengen van de vrachtwagen, de garage eiste een verrassende betaling per creditcard, dus betaalde onze medewerker "THEORETISCH" met zijn creditcard die we hadden opgewaardeerd. Tot op de dag van vandaag hebben we nog steeds geen papieren factuur met de creditcardbetaling of een bon van onze "vriendelijke Samaritaan" ontvangen. Een vrolijke puinhoop die naar verbrande olie ruikt... Ik zeg het maar even. Ik weet niet hoe het met u zit, maar naast het feit dat hij twee keer zoveel rekent als elders, het twee weken lang blokkeren van het gereedschap van mijn man (die geen dagvergoeding vraagt), deze kwestie van een niet-ontvangen factuur, deze "voorzienige redder" die bekend is bij het bedrijf, vind ik deze clutch naar zwavel ruiken!!! ... gezien de geschatte prijs voor het werk bij andere gerenommeerde en lokale winkels tussen de € 350 en € 450, vergeleken met de € 850 (wij hebben het onderdeel geleverd), dit gebrek aan transparantie, etc., hebben wij het gevoel dat we worden opgelicht en dat we volgens de regels worden afgeperst...
13 October 2025 Sebastien Verite
Super behulpzame garage en goede reparaties
24 May 2024 Stéphanie Rollin
Zeer professioneel en beschikbaar team. Snel werk met veel vriendelijkheid. Kortom professionals met gevoel voor service! Om zonder aarzeling aan te bevelen. BEDANKT !
8 June 2024 Guiome Pouzet
Uitstekende garage, zowel voor Point S als voor Renault Trucks. Een dynamisch en vriendelijk team, klaar om te helpen.