Welkom bij Renault Trucks
RENAULT TRUCK COMMERCIALS (TIPTON)
Renault Trucks dealers at TIPTON, United Kingdom
Closed
Geef het nummer weer
Openingstijden van de receptie
| Monday | 07:00 / 19:00 |
| Tuesday | 07:00 / 19:00 |
| Wednesday | 07:00 / 19:00 |
| Thursday | 07:00 / 19:00 |
| Friday | 07:00 / 19:00 |
| Saturday | 07:00 / 12:00 |
| Sunday | - |
Service
| Monday | 07:00 / 24:00 |
| Tuesday | 24:00 / 24:00 |
| Wednesday | 24:00 / 24:00 |
| Thursday | 24:00 / 24:00 |
| Friday | 24:00 / 24:00 |
| Saturday | 24:00 / 12:00 |
| Sunday | - |
Parts
| Monday | 07:00 / 19:00 |
| Tuesday | 07:00 / 19:00 |
| Wednesday | 07:00 / 19:00 |
| Thursday | 07:00 / 19:00 |
| Friday | 07:00 / 19:00 |
| Saturday | 07:00 / 12:00 |
| Sunday | - |
General manager
Matthew Lee
0121 505 0300
matthew.lee@renault-trucks.com
0121 505 0300
matthew.lee@renault-trucks.com
4.3 / 5
52 beoordelingen
20 June 2025
Mukesh Kapadia
Mooie brede weg naar Renault, net van de A33. Ga rechtsaf en parkeer. Ruim en voldoende personeel, toiletten en een drankautomaat.
4 January 2024
Simi D
Zeer slechte service. We boekten een pmi-ticket, maar op dezelfde dag zeiden ze dat ze geen beschikbaarheid hadden. De service was erg slecht en de persoon was ook nog eens onbeleefd.
10 February 2021
Andy Markham
Ik heb altijd een goede relatie met ze gehad. Af en toe had ik een paar problemen, maar die werden snel opgelost. Geweldige punch en goede gesprekken, erg tevreden met de garage.
23 July 2021
john crabtree
Mijn Amerikaanse camper door hen laten keuren. Goede service, wachtruimte met airco en gratis warme dranken van goede kwaliteit. Een echte aanrader.
12 April 2018
David Reeves
Mijn camper werd op 5 april 2018 geboekt bij Renault Trucks.
De werkzaamheden begonnen pas op woensdag 11 april 2018.
Toen ik woensdag belde, hoorde ik dat het voorwiel aan de zijkant niet rond was en dat ze hoopten dat de bus laat in de middag klaar zou zijn. Vandaag is het donderdag, een week geleden dat de bus werd ingereden.
Ik heb net gebeld en ontdekt dat de informatie die ze hadden gekregen niet klopte.
Nu halen ze de wielen van de voorkant van de bus en zetten ze die achterop. Ik maak een proefrit en moet ze morgenochtend bellen.
Is dit de service die een klant mag verwachten?
Aan wie moet ik schrijven? Voor een logische uitleg.
Een zeer teleurgestelde klant.
David Reeves
WA57AZL