Welkom bij Renault Trucks
MOTOR TARREGA TRUCKS 360 SLU (Tárrega)
Renault Trucks dealers at Tárrega, Spain
Closed
Geef het nummer weer
Openingstijden van de receptie
| Monday | 09:00 / 19:00 |
| Tuesday | 09:00 / 19:00 |
| Wednesday | 09:00 / 19:00 |
| Thursday | 09:00 / 19:00 |
| Friday | 09:00 / 19:00 |
| Saturday | 09:00 / 11:00 |
| Sunday | - |
Sales
| Monday | 09:00 / 19:00 |
| Tuesday | 09:00 / 19:00 |
| Wednesday | 09:00 / 19:00 |
| Thursday | 09:00 / 19:00 |
| Friday | 09:00 / 19:00 |
| Saturday | - |
| Sunday | - |
Service
| Monday | 07:00 / 20:00 |
| Tuesday | 07:00 / 20:00 |
| Wednesday | 07:00 / 20:00 |
| Thursday | 07:00 / 20:00 |
| Friday | 07:00 / 20:00 |
| Saturday | 07:00 / 11:00 |
| Sunday | - |
Parts
| Monday | 07:00 / 20:00 |
| Tuesday | 07:00 / 20:00 |
| Wednesday | 07:00 / 20:00 |
| Thursday | 07:00 / 20:00 |
| Friday | 07:00 / 20:00 |
| Saturday | 07:00 / 11:00 |
| Sunday | - |
General manager
Antonio Esteve
973312400
aesteve@motortarrega.com
973312400
aesteve@motortarrega.com
Rental contact
Joaquin Pueyo
973 31 24 04
660 08 93 23
jpueyo@motortarrega.es
973 31 24 04
660 08 93 23
jpueyo@motortarrega.es
4 / 5
329 beoordelingen
27 June 2025
Fernando marin
Vreselijke service, verschrikkelijk. De werkplaatsmanager behandelde ons alsof mijn geld waardeloos was. Hij gaf hem de truck in elkaar en gaf hem gedemonteerd terug. Mijn voertuig miste onderdelen. Ik raad deze plek absoluut niet aan. Verschrikkelijk, verschrikkelijk. Hij vernederde ons, schreeuwde tegen ons en om het nog erger te maken, volgens de man zijn we geen klanten, alsof de factuur die ik hen betaald had aan mij was gegeven. Wat een gebrek aan respect voor klanten. Ze zouden ze een cursus klantenservice moeten geven, want ze zijn verre van 0 sterren. Ik zou er niet terugkomen, want ze demonteren onderdelen en geven je de truck binnen een halve dag terug. Omdat ik ze had verteld dat ik de truck zou weggooien omdat de reparatie erg duur leek, maakten ze daar misbruik van om mijn auto te strippen en gaven ze hem halverwege terug.
27 June 2025
Valentina Restrepo
Vreselijke service
Een groot merk als Renault met zulke onethische medewerkers als de werkplaatsmanager
Op 27 juni ging ik mijn truck ophalen omdat ze me 20.000 euro rekenden voor een reparatie. Ik had er al eerder over gehoord en ze deden hetzelfde voor € 9.000.
Maar goed, daar gaat het niet om. Iedereen vraagt wat hij wil. De klacht is de reden dat ik erheen ging, kwam opdagen, € 413 betaalde voor de keuring en een sleepwagen vroeg om de truck weg te halen. Wat een verrassing! De werkplaatsmanager controleerde nog eens of hij de benzinetank van mijn truck voor een andere auto had gebruikt. Hij vroeg me de sleepwagen te annuleren. Ik moest wachten tot ze de benzinetank van mijn auto uit de andere auto hadden gehaald, zodat ik hem op de mijne kon zetten.
WIE HEEFT HEN TOEGESTAAN OM DE ONDERDELEN VAN MIJN TRUCK IN EEN ANDER VOERTUIG TE GEBRUIKEN? DAT noem ik VERTROUWENSBREUK. Oké, dan kalmeer ik.
Ik wacht even. Hij zegt dat hij over 3 of 4 uur klaar is en dat hij de sleepwagen weer zal bellen. Wat een verrassing! Als de sleepwagen arriveert, is mijn truck helemaal leeg.
Ze hebben er een slechte tank op gezet, wat betekent dat die van mij, die goed was,...
Ze hebben hem aan een andere klant verkocht en die slechte tank van die andere klant op mijn truck gezet.
Hij zegt dat ik hem zo moet meenemen.
Ontbrekende onderdelen en met een volle tank. Dat is niet de truck.
Ik ga Renault aanklagen omdat ze bang zijn dat hun werknemers Renault-terrein stelen en auto-onderdelen stelen van de mensen die ze besturen en er vervolgens met een gerust hart vandoor gaan. Want Renault is gewoon een auto die werknemers kunnen slopen.
Ik hoop de rechtszaak voort te zetten en laat deze recensie achter zodat klanten die in het merk Renault geloven, kunnen zien wat voor dieven ze zijn.
6 July 2025
carlos lopez
BELANGRIJK OM TE LEZEN: ZE WILDEN MIJ OVERVALLEN
Ik belde omdat de sleutels van de 3500 kg zware vrachtwagen kwijt waren. Ze vertelden me dat de sleutel in Frankrijk besteld moest worden en dat het een week zou duren, dat hij waarschijnlijk niet zou werken en dat de centrale vergrendeling vervangen moest worden, enz... 900 tot 1200 euro 😳 natuurlijk zei ik nee, ONGELOOFLIJK. Toen ik verder zocht, vond ik een bedrijf in mijn buurt en die vertelden me dat ze zonder problemen een kopie konden maken. Ze zeiden dat ik naar een Renault moest gaan om de code te vragen, en dat deed ik. Met die code konden ze eerst een sleutel voor me maken en die vervolgens coderen voor 200 euro. Ik had twee sleutels en de vrachtwagen was weer klaar voor gebruik. NU ZEG IK: HOE KAN RENAULT DIT DOEN? HET IS ONGELOOFLIJK DAT ZE ERVAN WILLEN PROFITEREN.
8 July 2025
Esther
Ik was absoluut stipt. De service op kantoor was prima en de opstelling van de voertuigen op het terrein was goed georganiseerd.
13 August 2024
Federico Vargas
Zowel de medewerker op kantoor als de monteur waren erg vriendelijk. Het onderhoud was in minder dan anderhalf uur klaar. Ik wou dat meer mensen dit soort werk zouden doen.
Gezien het aantal voertuigen waarin ze werkten, gaan ze supersnel.