Welkom bij Renault Trucks
LA ROCHELLE POIDS LOURDS SAINT-VIVIEN
Renault Trucks dealers at SAINT VIVIEN, France
Closed
Geef het nummer weer
Openingstijden van de receptie
| Monday | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Tuesday | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Wednesday | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Thursday | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Friday | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Saturday | 08:15 / 12:00 |
| Sunday | - |
General manager
Frederic POILANE
+33546300490
frederic.poilane@renault-trucks.net
+33546300490
frederic.poilane@renault-trucks.net
Sales contact
Laurent RENAUD
05 46 30 04 90
laurent.renaud@renault-trucks.net
05 46 30 04 90
laurent.renaud@renault-trucks.net
Service contact
Kevin Gerboin
+33546300490
+33607723040
kevin.gerboin@renault-trucks.net
+33546300490
+33607723040
kevin.gerboin@renault-trucks.net
Parts contact
Stephane MAGOIS
05 46 30 04 92
stephane.magois@renault-trucks.net
05 46 30 04 92
stephane.magois@renault-trucks.net
Rental contact
Alain Delozanne
+33546748501
alain.delozanne@renault-trucks.net
+33546748501
alain.delozanne@renault-trucks.net
3.9 / 5
89 beoordelingen
19 April 2025
Bertrand CHAMPION
Hallo,
Na een telefoontje over een probleem met mijn Renault Midlum, met name een probleem met de oliedrukmeter, kreeg ik een nogal onaardige medewerker aan de lijn. Ik legde de situatie uit en vroeg naar de stappen om het probleem te diagnosticeren en of ik contact met hun werkplaats kon opnemen. Ze vroeg of ik al eens eerder bij hen was geweest en stelde nog een paar vragen om te bepalen of ik hen al eerder had betaald. Vervolgens sprak ze met haar collega, en ik hoorde haar maar doorratelen zonder enige echte interesse in mijn probleem. Een paar seconden later zei ze: "Nou, we kunnen niets voor u doen, u zult de pechhulpdienst moeten bellen, dat is alles."
Dus nam ik contact op met een andere garage, Garage Mullot in Périgny, waar ik het probleem kon bespreken en een aantal stappen kon uitvoeren om de ernst van mijn probleem te bepalen. Het waren professionals die naar mijn zorgen luisterden, in tegenstelling tot Renault Trucks in Saint-Vivien... Ik hoop ze nooit meer terug te zien.
13 April 2023
jean philippe FLEURISSON
Afspraak een week geleden gemaakt. Op de dag, aangekomen zodra deze openging, vertelde de secretaris me dat de werkplaats met iets anders bezig was en geen tijd zou hebben voor mijn vrachtwagen...52 km terug in 19 ton voor niets, en het werk dat te wachten staat. Het uitlachen van de klant lijkt geen probleem
4 March 2022
olivier chollet
Ik ben sinds 2013 actief en bezit drie tractoren, vier graantrailers, een dieplader en een MAN haakarmtrailer.
Na een remonbalans liet ik de remmen testen om de nokken van een van de trailers af te stellen. Het probleem werd vastgesteld, maar toen werd het ingewikkeld! Ik ging met de monteur terug naar de receptie van de werkplaats en wachtte op de werkplaatsmanager/receptionist. Na een paar minuten zei de monteur dat ik direct contact moest opnemen met de afdeling onderdelen, alsof ik het probleem zelf had vastgesteld! Dus ging ik met het kentekenbewijs naar de afdeling onderdelen, waar ze me vertelden dat ze meer informatie over de trailer nodig hadden. Ondertussen kwam de manager/receptionist terug en ontstond er een verhitte discussie tussen de monteur, de manager en de afdeling onderdelen over: Is er een werkorder? En hoe zit het met de gegevens van de trailer? Geen antwoord! (Niemand nam de moeite om de gegevens van de trailer op te halen, die slechts 20 meter verderop stond!) Ik kreeg te horen dat ze me de volgende dag terug zouden bellen. Dus vertrok ik met mijn wagen.
Ik liet de volgende dag voorbijgaan en ging aan het eind van de dag, zonder te bellen, terug naar de werkplaats om te vragen.
De receptioniste kwam terug met de monteur en vertelde me dat ik met de aanhanger terug moest komen, omdat ze het asnummer niet hadden genoteerd!
Volkomen verbijsterd verliet ik de werkplaats.
Er is een echt communicatieprobleem met de werkplaats! Ik raad ten zeerste af om daarheen te gaan, ook al ben ik tot nu toe tevreden geweest over de service van de garage, die zijn best doet om zijn werk te doen.
Ik besloot naar de Negotruck-garage in Périgny te gaan (al klant, maar verder weg). Het team daar was attent en vriendelijk, deed de diagnose en gaf alle informatie door aan de garage. Ze gaven binnen twee uur een offerte en boden een afspraak aan, zowel telefonisch als per e-mail.
Maak de juiste keuze!
18 July 2021
Patrice Drapeau
Zeer vriendelijk personeel, attent voor klanten, goede prijs-kwaliteitverhouding, ik raad het aan
22 August 2021
Vincent BRIDON
Reparatie aan een camperbusje, een lager rechtsvoor, en ik moest 3,5 uur betalen om het te vervangen, dus een enorm bedrag voor slechts één lager.
Een beetje een melkkoe aan het einde van een vakantie, aangezien mijn monteur beide in minder dan 2 uur had gedaan.
In geval van nood, oké, anders kun je beter ergens anders heen gaan.
Gastvrijheid, niets om over te klagen.
Voertuig gewassen met een hogedrukreiniger.