Welkom bij Renault Trucks
FAURIE TRUCKS LIBOURNE
Renault Trucks dealers at ARVEYRES, France
Closed
Geef het nummer weer
Openingstijden van de receptie
| Monday | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Tuesday | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Wednesday | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Thursday | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Friday | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Saturday | - |
| Sunday | - |
General manager
Mickaël BOULMIER
m.boulmier@faurie.fr
m.boulmier@faurie.fr
Sales contact
Angel LOBATO
05 57 51 36 15
a.lobato@faurie.fr
05 57 51 36 15
a.lobato@faurie.fr
Service contact
Parts contact
Frédéric COSTE
05 57 51 36 15
f.coste@faurie.fr
05 57 51 36 15
f.coste@faurie.fr
Rental contact
Carlos FERNANDES
06 86 18 90 73
c.fernandes@faurie.fr
06 86 18 90 73
c.fernandes@faurie.fr
3.9 / 5
76 beoordelingen
28 October 2025
Vonnyck Leduigou
Hartelijk dank voor de ontvangst. Speciale dank aan de heer Carlos voor zijn expertise en begrip. Felicitaties aan deze Renault-garage.
4 March 2025
S L
Ik kom aan bij de onderdelenbalie, ik zeg hallo, de medewerker zegt hallo terug.
Twee heren staan nu bij de onderdelenbalie, allebei achter hun computer. Ik wacht en wacht, ik zeg tegen mezelf dat ik de enige klant ben, dus dat ze me straks wel zullen vragen wat ik nodig heb.
Nou nee, totale onverschilligheid voor mijn aanwezigheid, tot het punt dat ik er pissig van word om zo lang te wachten zonder dat iemand iets tegen me zegt. Ik draai me om, ik begrijp heel goed dat ik niet gekomen ben.
Dus voor mij is het simpel: ze zullen mijn truck nooit aanraken, gezien de ontvangst en de interesse van de mannen.
20 August 2024
Olivier Dubergey
Hallo
Renault Type C 430 26-tons truck, nieuw gekocht in oktober 2023, mijn enige werkinstrument.
Storm op 11 juli 2024 (aftakas kapot).
Sindsdien staat de truck bij Renault Libourne.
Onderdelen zouden elke 3 dagen moeten arriveren.
Maar nog steeds niets.
Ze vragen nergens hoe ik werk.
Mijn bedrijf is in gevaar.
En niets, geen enkel stukje informatie.
Dit is onacceptabel voor zo'n bedrijf.
Wanneer komt er een oplossing? Hoe moet ik werken?????
Ik wacht op een snelle reactie en vooral op de reparatie van mijn truck, een compensatie voor de maand dat ik niet heb gewerkt en de overname van de lease!
12 January 2024
Coustes Amandine
Hallo, nadat ik gebruik had gemaakt van de diensten van Renault Trucks, vroeg ik me verschillende keren af of ik niet in een verborgen camera zat
Ik moest maanden wachten voordat iemand zich verwaardigde om mijn reparatie uit te voeren.
Toen ik eindelijk mijn voertuig kon bergen, kwam mijn bumper los, evenals de wielkasten.
Ik moest mijn voertuig terugbrengen, anders durfden ze mij te beschuldigen van mijn slechte gedrag door te zeggen dat ik het was die waarschijnlijk een dier had aangereden.
Ik moest een manager inschakelen die het met mij eens was door te bevestigen dat de arbeider zijn werk slecht had gedaan.
Ze zeggen dat ik na ontvangst van de nieuwe onderdelen contact met mij moet opnemen om reparaties uit te voeren.
Omdat ik na weken geen retourzending had, moest ik elke keer een ander excuus bedenken (geen onderdelen van de leverancier, verkeerde onderdelen verzonden, enz.)
Ik moest het busje terugbrengen en verloor weer een werkdag om de reparaties opnieuw uit te voeren.
Kortom, ik heb mijn auto 's avonds teruggevonden, de volgende dag beter bekeken en gezien dat hij weer was afgescheurd, terwijl de bumper niet eens in de passagiersruimte was teruggeplaatst.
Ik laat het daar niet bij en zal zowel contact opnemen met de Consumentenbond als met mijn juridische afdeling.
Voor de schade en mijn inkomstenverlies ten opzichte van mijn verloren werkdagen.
14 August 2025
patrick favereau
Ik ben ook erg vriendelijk 🙂