AUDE POIDS LOURDS CARCASSONNE

Renault Trucks dealers at CARCASSONNE, France

Rue Gérard Desargues
BP 2002
11880 CARCASSONNE

4.2 / 5
53 reviews from Google

Openingstijden van de receptie


Monday 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Tuesday 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Wednesday 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Thursday 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Friday 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
Saturday 08:00 / 12:00
Sunday -

Truck service en reparatie
Truck service en reparatie
Truck rental
Truck rental
Bestuurdersvoorzieningen
Bestuurdersvoorzieningen
LCV Service & Reparatie
LCV Service & Reparatie
Financiering
Financiering
Electrische voertuigen
Electrische voertuigen



General manager
Olivier MESEGUER
+33468117312
o.meseguer@groupe-marty.com
Sales contact
Jean SAVIGNAC
06 11 55 61 25
j.savignac@groupe-marty.com
Service contact
Xavier SIMONEK
+33468117311
x.simonek@groupe-marty.com
Parts contact
Davy MAFFRE
+33468117310
davy.maffre@renault-trucks.net

4.2 / 5
53 beoordelingen
een beoordeling indienen
3 February 2025 annod trucks
Een betrouwbaar bedrijf, een zeer goede gastvrouw, snelle reactie op uw vragen en eerlijk gezegd hebben ze veel verschillende reserveonderdelen, ik raad ze ten zeerste aan voor het onderhoud van vrachtwagens of trailers
13 December 2022 Vincent Galy
Aankoop van een oude kleine vrachtwagen (VL) in de staat waarin deze zich bevindt (probleem met wiellagers vastgesteld door hun monteur). Aankoop tegen een goede prijs in de staat waarin deze zich bevindt. Het defect was inderdaad vastgesteld. Vrachtwagen voorzien van een nieuwe accu. Responsieve contactpersoon zonder verkooppraatjes. Geen onaangename verrassingen.
29 June 2021 Cyrille Parisot
Vergeleken met de andere professionals die ik eerder heb gecontacteerd, Ab Mat, die me teleurstelden, geef ik dit bedrijf een 5 uit 5. Ik heb uitstekende service, advies en begeleiding ontvangen. Ik ben zo blij dat ik 160 km heb gereden om een ​​oplegger bij hen op te halen. Ik ben zeer tevreden. Heel erg bedankt! 👍
1 February 2021 Paco lolo
Aankoop van een Citroën Jumper bestelbus uit 2018, thuisbezorgd. 1) € 400 voor de bezorging, zogenaamd met een open laadbak (zoals telefonisch aangegeven). Op de dag van de bezorging, gepland voor de ochtend, arriveerde er om 12.00 uur nog geen auto, geen bericht, niets! Ik moest bellen voor een update, maar kreeg te horen: "Sorry, mijn chauffeur is vertrokken zonder uw auto, de bezorging is verplaatst naar morgen..." Een verloren ochtend... Ik moet erbij vermelden dat ik de volgende dag pas om 13.00 uur thuis zou zijn. De auto arriveerde om 12.00 uur (dus ik was er niet en heb iemand anders gestuurd om hem in ontvangst te nemen). De auto werd niet met een open laadbak bezorgd; het waren gewoon twee personen die elkaar volgden. De € 400 is wel betaald! Ik voel me een beetje opgelicht! Hoe dan ook. Ik was niet aanwezig bij de bezorging en de auto is drie dagen na de bezorging niet gebruikt (bewijs geleverd door de verzekeringsmaatschappij). Ik zag meteen drie barsten in de voorruit en één koplamp vol water. Ik stuurde een bericht naar de dealer en dit is hun antwoord: "Wat betreft de kleine barsten in de voorruit, we hebben ze niet gezien bij aflevering en ze staan ​​niet vermeld op ons keuringsrapport bij aankomst van de auto. U kunt de barsten laten vullen door Carglass; de kosten worden gedekt door uw verzekering. Wat uw koplamp betreft, het is condensvorming, en dat gebeurt vaak... een willekeurig probleem in de winter." Ik nam contact op met Citroën, die het tegendeel bevestigde: de koplamp moet een barst of een defecte afdichting hebben, maar de koplampen zelf hebben dit probleem niet! Ik voel een onmiskenbare kwade trouw... Ik raad u af deze garage te vertrouwen. Het is beter om er zelf naartoe te gaan of professionals zoals EXPERT V.O. in te schakelen. Het zou me minder hebben gekost dan een eigen risico en een koplamp. Ik moest ook terugbellen om de distributieriem te laten vervangen... hij werd verkocht als een onderhoudsbeurt, maar zonder distributieriem, die bij 131.000 km werd vervangen... alles voor € 13.000. Oordeel zelf maar. Nou, ik verwijder dit bericht als de reparaties gedekt zijn.
10 July 2024 Thierry Pachot
Goede ontvangst, vriendelijke gastvrouwen regelen de registratiedocumenten zonder online te gaan